
Biznesa Akadēmija
Ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.
- Owned
- Purchased
Semināri
Kā godīgā cīņā uzveikt konkurentus
Intensīvais praktisko semināru cikls Kā godīgā cīņā uzveikt konkurentus un paņemt to tirgus daļu Apmācību norises laiks: pēc pieprasījuma. SATURA IZKLĀSTS: 1) Kaujas...
Efektīva personāla atlase
Intensīvais seminārs Efektīva personāla atlase – kā uzņēmumam atrast un izvēlēties savai komandai labākos darbiniekus Semināra norises laiks: pēc pieprasījuma SEMINĀRA PROGRAMMĀ:...
PERSONĀLA ATTĀLINĀTA VADĪBA
Praktiskais intensīvais seminārs PERSONĀLA ATTĀLINĀTA VADĪBA Semināra norises laiks tiešsaistē: pēc pieprasījuma SATURA IZKLĀSTS: 1. Organizācijas kultūras lomas saistība ar attālināta darba organizēšanu. 2....
Projektu vadības meistarklase
Projektu vadības meistarklase – viss par efektīvu projektu vadību no A līdz Z. Finansējuma piesaiste projektiem Semināra norises laiks: 2021. gada 27. janvārī...
Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana
Praktiskais seminārs ar situāciju modelēšanu „Klientu apkalpošana un problēmsituāciju risināšana” Semināra norises laiks: 2021. gada 8. februārī no plkst. 10.00–14.00 Semināra mērķis: •...
PERSONĀLA VADĪTĀJU SKOLA
Intensīvās divu dienu biznesa apmācības PERSONĀLA VADĪTĀJU SKOLA Apmācību norises laiks: 28. janvārī un 11. februārī no plkst. 10.00–14.00 SATURA IZKLĀSTS: 1. Lietišķā...
Darba tiesības personāla speciālistiem, grāmatvežiem un uzņēmumu vadītājiem
Praktiskais seminārs “Darba tiesības personāla speciālistiem, grāmatvežiem un uzņēmumu vadītājiem” Semināra norises laiks tiešsaistē: 29. janvārī no plkst. 10.00–13.00 Semināra mērķauditorija – vadītāji, personāla...
Izcilas klientu apkalpošanas skola
Interaktīvais trīs dienu apmācību kurss IZCILAS KLIENTU APKALPOŠANAS SKOLA Apmācību norises laiks: 3. februārī, 24. februārī un 26. februārī no plkst. 10.00–14.00 ...
Konfliktu risināšana. Sarunu vešanas prasmes
Komunikācijas prasmju meistarklase “Konfliktu risināšana. Sarunu vešanas prasmes” Semināra norises laiks: 22. februārī no plkst. 9.30–13.30 SEMINĀRA PROGRAMMĀ: Sarunas sastāvdaļas. Sarunas sagatavošana un...
Fizisko personu datu apstrāde
Praktiskais seminārs “Kas katram uzņēmumam jāzina un jāievēro par fizisko personu datu apstrādi, lai netiktu pakļauts soda sankcijām” Semināra norises laiks: 3. martā...