• Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti
Radušies jautājumi?
+371 20355559
[email protected]
Semināri.lvSemināri.lv
  • Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti

APMĀCĪBAS ATTĀLINĀTI

Arhīvu pārvaldība. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana.

Lietvedības mācību centrs
Lietvedības mācību centrs
APMĀCĪBAS ATTĀLINĀTI, APMĀCĪBAS KLĀTIENĒ, APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, APMĀCĪBU E-SEMINĀRI, LIETVEDĪBA
99.00€
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru

Praktiskais seminārs uzņēmumiem un valsts, pašvaldību iestādēm:

“Arhīvu pārvaldība. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana. Jaunumi likumdošanā uz 01.10.2023.”

Ikviens uzņēmējs un biroja vadītājs zina, cik nozīmīgs ir darbs ar dokumentiem, to pārvaldību un arhivēšanu. Jo labāk pratīsi nodrošināt jebkuras organizācijas dokumentu un arhīvu pārvaldību, jo veiksmīgāk spēsi attīstīt savu biznesu, kā arī nodrošināt uzņēmuma efektīvu darbību.

Praktiskais seminārs uzņēmumiem un valsts, pašvaldību iestādēm “Arhīvu pārvaldība. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana” palīdzēs labāk izpildīt tādus uzdevumus kā glabāšanas termiņu noteikšana vai samazināšana, elektronisko dokumentu izvērtēšana, kā arī to glabāšana arhīvā, un uzzināt visu par daudziem citiem svarīgiem aspektiem darbā ar dokumentiem.

Ι Semināra programmā ir ietverti jaunumi arhīvu likumdošanā un administratīvo sodu piemērošanā saistībā ar Administratīvo pārkāpumu likuma vietā Saeimā pieņemto Administratīvās atbildības likumu. Ι

Seminārs paredzēts institūciju, uzņēmumu, struktūrvienību vadītājiem, darbiniekiem, kuri atbild par arhīva izveidi un dokumentu arhivēšanu. Uzzināsiet atbildes uz tādiem jautājumiem: kā nodrošināt vieglu, ātru un normatīvajam regulējumam atbilstošu dokumentu arhivēšanu; kā dokumentus saglabāt un izmantot kā apliecinājumus un pierādījumus gan darbiniekiem, gan vadībai; kā piemērot jauno normatīvo regulējumu arhīvu pārvaldībā; vai uzņēmumā un institūcijā arhivēšana atšķiras; ko un kad iznīcināt; kas notiek, ja dokumenti netiek atbilstoši saglabāti?


» SEMINĀRA NORISES LAIKS: 10. jūlijā, plkst. 10:00 – 14:00

» SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ.  Cena: tikai EUR 99 + PVN


SEMINĀRA SATURS:

Seminārs paredzēts institūciju, uzņēmumu, struktūrvienību vadītājiem, darbiniekiem, kuri atbild par arhīva izveidi un dokumentu arhivēšanu. Kā nodrošināt vieglu, ātru un normatīvajam regulējumam atbilstošu dokumentu arhivēšanu, kā dokumentus saglabāt un izmantot kā apliecinājumus un pierādījumus gan darbiniekiem, gan vadībai? Kā piemērot jauno normatīvo regulējumu arhīvu pārvaldībā? Vai uzņēmumā un institūcijā arhivēšana atšķiras? Ko un kad iznīcināt? Kas notiek, ja dokumenti netiek atbilstoši saglabāti?

– Arhīva darba organizācija (normatīvais regulējums);
– Dokumentu izvērtēšana un atlase arhivēšanai;
– Dokumentu nodošanas kārtība institūcijas, uzņēmuma arhīvā;- Lietu noformēšana (dokumentu sistematizācija lietā, lapu numurēšana, apliecinājuma ieraksta veidošana, uzskaites saraksts u.c.);
– Lietu aprakstu (uzskaites sarakstu) izstrāde;
– Vēsturiskās izziņas (vairāklīmeņu arhīviskā apraksta) izstrāde;
– Lietu vāku izvēle un noformēšana;
– Dokumentu izvērtēšana un atlase iznīcināšanai, dokumentu iznīcināšanas aktu izstrāde, faktiskā dokumentu iznīcināšana;
– Lietu esības un fiziskā stāvokļa pārbaude;
– Dokumentu izmantošana (arhīva izziņas izstrāde);
– Dokumentu nodošana valsts glabāšanā;
– Tipveida kļūdas arhivēšanas procesā un to novēršana;
– Jaunumi arhīvu likumdošanā un administratīvo sodu piemērošanā saistībā ar Administratīvo pārkāpumu likuma vietā Saeimā pieņemto Administratīvās atbildības likumu.
– Atbildes uz jautājumiem. Konsultācijas.

Visas tēmas apskatītas ne tikai teorētiski, bet sasaistot ar praktiskiem piemēriem no arhivēšanas procesa.

Dalībnieku ieguvumi: Dalībnieki iegūst zināšanas un pamatprasmes arhīva procesu vadībā, arhīva lietu noformēšanā, uzziņu sistēmas (lietu aprakstu (uzskaites sarakstu), vēsturiskās izziņas (vairāklīmeņu arhīviskais apraksts) u.c.) dokumentu praktiskā izstrādē un izpratni par darbu secību arhivējot, saglabājot un nodrošinot arhīva dokumentu izmantošanu un pieejamību. Semināra laikā analizēsim atšķirības dokumentu arhivēšanā un saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 748 „Dokumentu un arhīvu pārvaldības noteikumi” prasībām.


 

Lektore: JOLANTA BRILTE, ‘’Biznesa augstskolas Turība’’, maģistra grāds Uzņēmējdarbības vadībā. Profesionāla pieredze vadības jomā vadot piecas uzņēmuma filiāles un strādājot ar lietvedības dokumentiem uzņēmumos (praktiskā darba pieredze 10 gadi). Vairāk nekā 10 gadu lietvedības un biroja darba organizācijas darba pieredze, kā arī vairāk nekā 8 gadu menedžmenta un prezentācijas prasmes pasniedzējas darba pieredze gan ‘’Biznesa augstskolā Turība, gan ES projektos. Publikācijas par lietvedības likumu izmaiņām žurnālā ‘’Bilance’’.

 

 

“Lietvedības mācību centrs”
Tālrunis: 25396231
E-pasts: [email protected]

 

Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

 

Par semināru

  • Lectures 0
  • Quizzes 0
  • Norise 10. jūlijā, plkst. 10:00 – 14:00
  • Valoda Latviešu
  • Students 0
  • Assessments Yes
Curriculum is empty
Lietvedības mācību centrs
Lietvedības mācību centrs
Ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz iestāžu tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas programmas, kas sniedz iespēju valsts un pašvaldību iestādēm sekot līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, dokuementu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmai un to arhivēšanai.
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru
99.00€
  • Dalīties

Citas apmācības

Augsta snieguma komandas izveide un uzturēšana Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

Augsta snieguma komandas izveide un uzturēšana

0
79.00€
BIROJA VADĪTĀJU SKOLA Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

BIROJA VADĪTĀJU SKOLA

0
165.00€
Adaptīvās vadības prasmes strauji mainīgā vidē Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

Adaptīvās vadības prasmes strauji mainīgā vidē

0
79.00€
Uzņēmuma transporta uzskaite grāmatvedībā. Nodokļu aprēķināšana. Komandējumi un darba braucieni. Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Uzņēmuma transporta uzskaite grāmatvedībā. Nodokļu aprēķināšana. Komandējumi un darba braucieni.

0
79.00€
Ielu tirdzniecība, pilsētas svētki, dokumentu noformēšana, atļaujas Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Ielu tirdzniecība, pilsētas svētki, dokumentu noformēšana, atļaujas

0
79.00€

Jaunākās apmācības

Augsta snieguma komandas izveide un uzturēšana

Augsta snieguma komandas izveide un uzturēšana

BIROJA VADĪTĀJU SKOLA

BIROJA VADĪTĀJU SKOLA

Adaptīvās vadības prasmes strauji mainīgā vidē

Adaptīvās vadības prasmes strauji mainīgā vidē

+371 20355559
[email protected]
Facebook-f Twitter

Visas tiesības aizsargātas Seminari.lv

Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo interneta vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu apstrādei. LABI
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.