Uzņēmuma izdevumi un to pareiza uzskaite

» SEMINĀRA NORISES LAIKS: 3. decembrī, plkst. 10:00 – 12:00
» SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ: EUR 79 + PVN / Latvijas Grāmatvedības kluba biedriem – PAR BRĪVU!
![]()
SEMINĀRA SATURS:
1. Izdevumu uzskaitei nepieciešamais iedalījums
- tieši saistītie uzņēmuma saimnieciskās darbības izdevumi;
- izdevumi, kas nav tieši saistīti ar pakalpojumu vai preču ražošanu, bet nepieciešami uzņēmuma darbības nodrošināšanai;
- nesaistītie ar saimniecisko darbību izdevumi.
2. Izdevumu uzskaites pamatprincipi uzņēmumā
Izdevumu klasifikācija, ņemot vērā peļņas vai zaudējumu aprēķinu:
- ražošanas izdevumi jeb pamatdarbības tiešie izdevumi;
- pārdošanas izdevumi – biežāk pieļautās kļūdas, iespējas;
- administratīvie izdevumi – izmantoto kontu pārskats;
- pārējie saimnieciskās darbības izdevumi.
3. Ar saimniecisko darbību nesaistīto izdevumu uzskaite:
UIN likuma 8. pantā minētie izdevumi:
-
- reprezentācijas izdevumi – iespējamo izdevumu pārskats, praktiski piemēri arī gada nogales pasākumiem un izdevumiem;
- personāla ilgtspējas izdevumi – kas ir “personāls” un kā definēt “personāla ilgtspēju” nodokļu kontekstā, praktiski piemēri arī gada nogales svētku svinēšanai;
- ziedojumi un dāvinājumi – riski un iespējas;
- soda naudas un citi ar darbību nesaistītie izdevumi.
Mg.oec. Inga Pumpure, grāmatvede – mentore, konsultante grāmatvedības un nodokļu jomā, karjeras konsultante, kursu un semināru lektore, Latvijas Republikas Grāmatvežu asociācijas biedrs, SIA KIF Biznesa komplekss direktore, publikāciju autore, profesionāla izaugsmes trenere (koučs).
Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:
Par semināru
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Norise 3. decembrī plkst. 10:00 – 12:00
- Students 0
- Assessments Yes

