• Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti
Radušies jautājumi?
+371 20355559
[email protected]
Semināri.lvSemināri.lv
  • Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti

APMĀCĪBAS ATTĀLINĀTI

Divu dienu apmācības – Klientu apkalpošana veselības jomā strādājošajiem

Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija
APMĀCĪBAS ATTĀLINĀTI, APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, APMĀCĪBU E-SEMINĀRI, PSIHOLOĢIJA
79.00€
SEMINARS-TIESSAISTE-46
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru

Divu dienu apmācības

Klientu apkalpošana veselības jomā strādājošajiem

Efektīva un empātiska komunikācija ar pacientiem ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas nosaka veselības iestādes reputāciju, pacientu uzticību un ikdienas darba kvalitāti. Šis seminārs ir īpaši izstrādāts darbiniekiem, kuri ikdienā ir pirmie kontaktpunkti pacientiem un viņu tuviniekiem – reģistratoriem, administratoriem, medicīnas asistentiem un citiem atbalsta personāla pārstāvjiem.

Apmācību mērķis ir attīstīt praktiskas prasmes profesionālai saskarsmei ar dažāda vecuma, uzvedības un emocionālā stāvokļa pacientiem. Tiks apskatītas biežāk sastopamās izaicinošās situācijas un efektīvi veidi, kā tās risināt, vienlaikus saglabājot cieņpilnu, līdzsvarotu un profesionālu attieksmi.

Šīs apmācības ir piemērotas ikvienam, kurš vēlas stiprināt savas saskarsmes prasmes un profesionālo pārliecību, uzlabojot pacientu pieredzi un veicinot pozitīvu darba vidi veselības iestādēs.

Pēc semināra dalībnieki būs ne tikai zinošāki, bet arī praktiski sagatavoti efektīvai un profesionālai saskarsmei ar pacientiem dažādās situācijās, stiprinot savu lomu kā būtiskiem pārstāvjiem veselības aprūpes komandā.


» SEMINĀRA NORISES LAIKS: 5. un 12. septembrī, plkst. 10:00 – 12:00

» SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ. Cena: tikai EUR 79 + PVN / *Personāla vadītāju kluba biedriem – bez maksas.


SEMINĀRA SATURS:

1. Klientu apkalpošana – būtība, nozīme un galvenie principi.

2. Klientu apkalpošana veselības aprūpē – kas kopīgs un kas atšķirīgs salīdzinājumā ar citām nozarēm.

3. Pacients nav “parasts klients” – kā izpratne par pacienta stāvokli maina

komunikācijas pieeju.

4. Saskarsmes pamatprincipi ar pacientiem un viņu tuviniekiem.

5. Grūtās situācijas: kā reaģēt uz pacienta neapmierinātību, trauksmi vai agresiju.

6. Profesionālās robežas un cieņpilnas attieksmes saglabāšana dažādos apstākļos.

7. Neverbālā komunikācija un balss tonis kā uzticēšanās rīki.

8. Īsas frāzes, kas nomierina, iedrošina un palīdz noskaņot pacientu sadarbībai.

9. Emocionālā inteliģence – kā atpazīt, pārvaldīt un nereaģēt personiski.

10. Savstarpējais atbalsts, komandas komunikācija un labbūtība kā ilgtermiņa kvalitātes pamats.



Apmācību vadītāja – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – personāla vadītāju kluba (PVK) vadītāja, eksperte, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katrām apmācībām klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu.

 

 

 

 

Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv


Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Par semināru

  • Lectures 0
  • Quizzes 0
  • Norise 5. un 12. septembrī, plkst. 10:00 – 12:00
  • Students 0
  • Assessments Yes
Curriculum is empty
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija
Ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru
79.00€
  • Dalīties

Citas apmācības

No grāmatojuma līdz kriminālprocesam: grāmatveža atbildība jaunajā uzraudzības realitātē. VID strukturālās reformas un jaunās Nodokļu un muitas policijas izveide Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

No grāmatojuma līdz kriminālprocesam: grāmatveža atbildība jaunajā uzraudzības realitātē. VID strukturālās reformas un jaunās Nodokļu un muitas policijas izveide

0
79.00€
Uzņēmumu grāmatvedība ES fondu, ALTUM, LIAA u.c. projektu īstenošanā Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Uzņēmumu grāmatvedība ES fondu, ALTUM, LIAA u.c. projektu īstenošanā

0
79.00€
Izaugsmes iespējas uzņēmumā un lojalitāte – kā noturēt labākos speciālistus Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

Izaugsmes iespējas uzņēmumā un lojalitāte – kā noturēt labākos speciālistus

0
79.00€
ALGA NE VIENMĒR IR SVARĪGĀKĀ – viss par alternatīvajiem motivācijas veidiem Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

ALGA NE VIENMĒR IR SVARĪGĀKĀ - viss par alternatīvajiem motivācijas veidiem

0
79.00€
Darba alga un nodokļi. Sociālā drošība. Privātā apdrošināšana. Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Darba alga un nodokļi. Sociālā drošība. Privātā apdrošināšana.

0
79.00€

Jaunākās apmācības

No grāmatojuma līdz kriminālprocesam: grāmatveža atbildība jaunajā uzraudzības realitātē. VID strukturālās reformas un jaunās Nodokļu un muitas policijas izveide

No grāmatojuma līdz kriminālprocesam: grāmatveža atbildība jaunajā uzraudzības realitātē. VID strukturālās reformas un jaunās Nodokļu un muitas policijas izveide

Uzņēmumu grāmatvedība ES fondu, ALTUM, LIAA u.c. projektu īstenošanā

Uzņēmumu grāmatvedība ES fondu, ALTUM, LIAA u.c. projektu īstenošanā

Divu dienu apmācības – Klientu apkalpošana veselības jomā strādājošajiem

Divu dienu apmācības – Klientu apkalpošana veselības jomā strādājošajiem

+371 20355559
[email protected]
Facebook-f Twitter

Visas tiesības aizsargātas Seminari.lv

Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo interneta vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu apstrādei. LABI
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.