Divu dienu apmācības – Klientu apkalpošana veselības jomā strādājošajiem

» SEMINĀRA NORISES LAIKS: 5. un 12. septembrī, plkst. 10:00 – 12:00
» SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ. Cena: tikai EUR 79 + PVN / *Personāla vadītāju kluba biedriem – bez maksas.
SEMINĀRA SATURS:
1. Klientu apkalpošana – būtība, nozīme un galvenie principi.
2. Klientu apkalpošana veselības aprūpē – kas kopīgs un kas atšķirīgs salīdzinājumā ar citām nozarēm.
3. Pacients nav “parasts klients” – kā izpratne par pacienta stāvokli maina
komunikācijas pieeju.
4. Saskarsmes pamatprincipi ar pacientiem un viņu tuviniekiem.
5. Grūtās situācijas: kā reaģēt uz pacienta neapmierinātību, trauksmi vai agresiju.
6. Profesionālās robežas un cieņpilnas attieksmes saglabāšana dažādos apstākļos.
7. Neverbālā komunikācija un balss tonis kā uzticēšanās rīki.
8. Īsas frāzes, kas nomierina, iedrošina un palīdz noskaņot pacientu sadarbībai.
9. Emocionālā inteliģence – kā atpazīt, pārvaldīt un nereaģēt personiski.
10. Savstarpējais atbalsts, komandas komunikācija un labbūtība kā ilgtermiņa kvalitātes pamats.
Apmācību vadītāja – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – personāla vadītāju kluba (PVK) vadītāja, eksperte, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katrām apmācībām klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:
Par semināru
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Norise 5. un 12. septembrī, plkst. 10:00 – 12:00
- Students 0
- Assessments Yes