• Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti
Radušies jautājumi?
+371 20355559
info@seminari.lv
Semināri.lvSemināri.lv
  • Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti

APMĀCĪBAS ATTĀLINĀTI

Lietvedības pamati biroja vadītājiem

Lietvedības mācību centrs
Lietvedības mācību centrs
APMĀCĪBAS ATTĀLINĀTI, APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, LIETVEDĪBA, PERSONĀLA UN BIROJA VADĪBA
99.00€ 79.00€
smartmockups_kdtvyqlz (1)
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru

Praktiskais seminārs visiem lietvežiem un biroja vadītājiem:

LIETVEDĪBAS PAMATI BIROJA VADĪTĀJIEM

 


Semināra norises laiks: 5. maijā no plkst. 10.00-13.00  

Dokumentu pārvaldība (lietvedība), kā iestādē, uzņēmumā organizēt šo darbu. Kādām pamatzināšanām un prasmēm jābūt, lai dokumentu pārvaldību īstenotu atbilstoši normatīvajiem aktiem, standartiem un iestādes vai uzņēmuma darbību vajadzībām? Kā strādāt integrētā vidē (dokumenti dažādos nesējos), kā to darīt, lai dokumenti būtu atbilstoši saglabāti un tos varētu izmantot, kā pierādījumus, apliecinājumus?

Kādas darbības, kādā secībā jāveic? Kā to visu izdarīt iespējami vieglākā veidā? Kā nodrošināt to, lai dokumentus var viegli, ātri atrast? Kas nozīmīgs, lai nodrošinātu dokumentu pieejamību? Kā dokumentu izstrādāt, lai tas būtu ar juridisko spēku, vai datums jāraksta visos dokumentos? Kā nodrošināt, lai sēdes, sanāksmes protokoli ir parakstīti? Kā Covid laikā, strādājot attālināti, protokolēt sēdes?

Par visiem šiem jautājumiem tiks stāstīts semināra laikā.


SEMINĀRA PROGRAMMĀ:

1. Iestāžu, uzņēmumu dokumentu pārvaldība un tās ieviešana:

1.1.Dokumentu pārvaldība iestādē, uzņēmumā;
1.2.Normatīvo aktu, standartu, kas regulē dokumentu pārvaldības procesu prasības.

2. Dokumenta juridiskais spēks
3. Izmaiņas pārvaldes dokumentu noformēšanā:

3.1.Dokumentu izstrādāšana un noformēšana (rekvizīti, dienesta atzīmes, dokumenta teksts);
3.2. Prasme izstrādāt un noformēt pārvaldes sistēmas dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem:

3.2.1. Organizatoriskie dokumenti,
3.2.2.Rīkojuma dokumenti,
3.2.3. Sarakstes dokumenti,
3.2.4. Publisko tiesību līgumi,
3.2.5. Personāla dokumenti.
3.2. 6. Faktu fiksējoši dokumenti

4. Institūcijas/Uzņēmuma dokumentu pārvaldības procesa organizācija:

4.1.Organizatoriskie dokumenti, kas nosaka dokumentu pārvaldību;
4.2. Dokumentu uzskaite, aprite un reģistrācijas veidi (lietu nomenklatūra, dokumentu klasifikācija, reģistru uzskaite, aprites shēmas)

5. Dokumentu atvasinājumi un dokumenta dublikāts
6. Atbildes uz jautājumiem

Lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas – lietvežiem, biroja administratoriem u.c.

 

CITA INFORMĀCIJA:

Reģistrācijas iespējas dalībai seminārā:

SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 79 + PVN

SEMINĀRS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN


Apmācību organizators: Lietvedības Mācību Centrs. Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību klātienes apmācībās tiek izsniegta Lietvedības mācību centrs apliecība drukātā formātā, bet neklātienes dalībniekiem – elektroniskā (PDF) formātā.

 

Kontaktinformācija:
Lietvedības mācību centrs
Tālrunis: 25396231
E-pasts: info@seminari.lv

 

Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

Apmācību veids

E-seminārs tiešsaistēApmācības neklātienē

Par semināru

  • Lectures 0
  • Quizzes 0
  • Norise 5. maijā no plkst. 10.00-13.00
  • Zināšanu līmenis Jebkuram sagatavotības līmenim
  • Valoda Latviešu
  • Students 0
  • Assessments Yes
VISAS APMĀCĪBASPERSONĀLA UN BIROJA VADĪBALietvedības pamati biroja vadītājiem
  • Ilga Robežniece 0

    Lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā - lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas - lietvežiem, biroja administratoriem u.c.

    No items in this section
Lietvedības mācību centrs
Lietvedības mācību centrs
Ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz iestāžu tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas programmas, kas sniedz iespēju valsts un pašvaldību iestādēm sekot līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, dokuementu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmai un to arhivēšanai.
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru
99.00€ 79.00€
  • Dalīties

Citas apmācības

Aktuāls seminārs katram grāmatvedim – “GRĀMATVEDĪBAS UN NODOKĻU JAUNUMI 2022” Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Aktuāls seminārs katram grāmatvedim – "GRĀMATVEDĪBAS UN NODOKĻU JAUNUMI 2022"

0
79.00€
HACCP principi pārtikas uzņēmuma paškontroles sistēmā Uzzināt vairāk
Biznesa Semināri
Biznesa Semināri

HACCP principi pārtikas uzņēmuma paškontroles sistēmā

0
59.00€
Svarīgākais par fizisko personu datu apstrādi katram uzņēmumam un iestādei, lai izvairītos no soda sankcijām Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

Svarīgākais par fizisko personu datu apstrādi katram uzņēmumam un iestādei, lai izvairītos no soda sankcijām

0
79.00€
Kā tikt galā ar emociju karuseli sevī? Emocionālais stāvoklis un nomāktība – kā uzlabot savu emocionālo veselību un no jauna just dzīvesprieku Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

Kā tikt galā ar emociju karuseli sevī? Emocionālais stāvoklis un nomāktība – kā uzlabot savu emocionālo veselību un no jauna just dzīvesprieku

0
Bezmaksas
Jaunie grāmatvedības noteikumi – kas mainās uzņēmumu un organizāciju grāmatvedībā no 2022. gada Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Jaunie grāmatvedības noteikumi – kas mainās uzņēmumu un organizāciju grāmatvedībā no 2022. gada

0
99.00€ 79.00€

Jaunākās apmācības

Aktuāls seminārs katram grāmatvedim – “GRĀMATVEDĪBAS UN NODOKĻU JAUNUMI 2022”

Aktuāls seminārs katram grāmatvedim – “GRĀMATVEDĪBAS UN NODOKĻU JAUNUMI 2022”

HACCP principi pārtikas uzņēmuma paškontroles sistēmā

HACCP principi pārtikas uzņēmuma paškontroles sistēmā

Svarīgākais par fizisko personu datu apstrādi katram uzņēmumam un iestādei, lai izvairītos no soda sankcijām

Svarīgākais par fizisko personu datu apstrādi katram uzņēmumam un iestādei, lai izvairītos no soda sankcijām

+371 20355559
info@seminari.lv
Facebook-f Twitter

Visas tiesības aizsargātas Seminari.lv

Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo interneta vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu apstrādei. LABI
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.