INVENTARIZĀCIJAS UN PAMATLĪDZEKĻU UZSKAITE

INVENTARIZĀCIJAS UN PAMATLĪDZEKĻU UZSKAITE
(PRAKSE, TIPISKĀS KĻŪDAS, UZSKAITES ĪPATNĪBAS)
Ar Grāmatvedības likumu ir noteikts, ka katra pārskata gada beigās ir jāveic visa uzņēmuma un lietošanā esošā inventāra un pamatlīdzekļu inventarizācija. Ņemot vērā, ka inventarizācija ir nozīmīgs process katra uzņēmuma darbībā un nepareiza procesa gadījumā tas var nest zaudējumus, zināšanas šajā jomā ir īpaši svarīgas. Lai ikvienam uzņēmumam palīdzētu sagatavoties gada pārskata veikšanai, tiek rīkots praktiskais grāmatvedības seminārs “Inventarizācijas un pamatlīdzekļu uzskaite (prakse, tipiskās kļūdas, uzskaites īpatnības).”
Ι Semināra ietvaros tiks plašāk aplūkoti jautājumi par pamatlīdzekļu uzskaiti un inventarizāciju veikšanu, tai skaitā par to, kādi normatīvie dokumenti nosaka inventarizāciju veikšanas procedūru, kādi ir inventarizācijas galvenie uzdevumi, vispārējā kārtība, kontrole un kas jāzina par inventarizācijas rezultātu rēķināšanu. Ι
Seminārā iegūtās zināšanas palīdzēs nodrošināt inventarizāciju organizāciju uzņēmumā atbilstoši Grāmatvedības likuma prasībām un tās būs noderīgas gan uzņēmuma vadītājiem, gan inventarizāciju organizētājiem un tajā iesaistītām personām un grāmatvežiem, kuri nodrošina rezultātu iegrāmatošanu un uzrādīšanu finanšu pārskatos.
» SEMINĀRA NORISES LAIKS: 27. decembrī no plkst. 10.00–14.00
» SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ. Cena: tikai EUR 119,- / Latvijas Grāmatvedības kluba biedriem – PAR BRĪVU!
SEMINĀRA SATURS:
Pamatlīdzekļu uzskaite:
1. Pamatlīdzekļu atzīšanas kritēriji un novērtēšanas kritēriji
2. Pamatlīdzekļu pārvērtēšanas metodes
3. Pamatlīdzekļu kapitālais un kārtējais remonts
4. Operatīvais un finansu līzings
5. Pamatlīdzekļu un nekustamā īpašuma realizācija
6. Pamatlīdzekļu nodošana bezmaksas lietošanā
7. Dāvinājuma ceļā iegūti pamatlīdzekļi
8. Pamatlīdzekļu norakstīšana
Inventarizāciju veikšana:
1. Normatīvie dokumenti, kas nosaka inventarizāciju veikšanas procedūru.
2. Inventarizācijas galvenie uzdevumi,
3. Inventarizācijas vispārējā kārtība: vadības atbildība par inventarizācijas veikšanu,
4. Inventarizācijas komisija, kontrolpārbaudes.
5. Inventarizācijas veikšana: Ķermeniskām lietām: Nemateriālie ieguldījumi, pamatlīdzekļi un to izveidošana, nepabeigtā celtniecība, Krājumi, Naudas līdzekļi.
6. Norēķinu inventarizācijas: Debitori, Kreditori, Norēķinu personas.
7. Inventarizācijas rezultātu rēķināšana.
8. Inventarizācijas rezultātu analīze un apstiprināšana.
9. Inventarizācijas rezultātu fiksēšana.
10. Praktiski piemēri un situācijas.
Semināra vadītāja: grāmatvedības un nodokļu eksperte, semināru lektore Jadviga Neilande.
Sertificēta nodokļu konsultante, ilggadēja VID speciāliste ar lielu pieredzi nodokļu konsultāciju jautājumos, Latvijas Nodokļu konsultantu asociācijas biedre, ilgstoša darba pieredze sniedzot konsultācijas un pārstāvot uzņēmumus tiesvedībās nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
Apmācību organizators: Nodokļu likumdošanas izglītības centrs. Cenā iekļauti apmācību materiāli.
Par dalību apmācībās tiek izsniegta Nodokļu likumdošanas izglītības centrs apliecība elektroniskā (PDF) formātā.
Kontaktinformācija:
Nodokļu likumdošanas izglītības centrs
Tālrunis: 29948182
E-pasts: info@seminari.lv
Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:
Par semināru
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Norise 27. decembrī no plkst. 10.00–14.00
- Students 0
- Assessments Yes