BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

Biznesa apmācību intensīvais kurss
BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA:
attiecības ar klientiem un kolēģiem, psiholoģija, biroja lietvedība un aktualitātes darba tiesībās jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli.
Apmācību norises laiks: 1. februārī, 8. februārī, 15. februārī un 18. februārī no plkst. 10.00–14.00
Apmācību iespējas:
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm – pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 + PVN.
APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.
SATURA IZKLĀSTS:
1. Biroja vadītājs – personiskā un profesionālā piemērotība.
Biroja vadītāja loma uzņēmumā un galvenie pienākumi
Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība.
Nevainojama uzvedība un labas tonis
Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu.
Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē).
2. Darba vietas organizācija, izveide un uzturēšana. (Atmosfēras radīšana)
Darba vietas zonējums.
Nosacījumi darba, atpūtas un koplietošanas telpām.
Darba vietas iekārtošana un tās nozīme.
Raksturīgākie riska faktori birojā.
Darba higiēnas prasības. (Ergonomika)
3. Efektīva laika plānošana.
Laika plānošanas prasmes.
Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.
4. Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana.
Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats.
Aizrādījumi un kritika.
Argumentēšanas māka.
Kā sadarboties ar “grūto” kolēģi vai klientu.
Personiskās stresa noturības prasmes.
Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.
5. Lietvedības pamati biroja vadītājiem
Semināra laikā tiks sniegtas atbildes uz vairākiem jautājumiem:
- Kādām pamatzināšanām un prasmēm jābūt, lai dokumentu pārvaldību īstenotu atbilstoši normatīvajiem aktiem, standartiem un iestādes vai uzņēmuma darbību vajadzībām?
- Kā strādāt integrētā vidē (dokumenti dažādos nesējos), kā to darīt, lai dokumenti būtu atbilstoši saglabāti un tos varētu izmantot kā pierādījumus, apliecinājumus?
- Kādas darbības un kādā secībā jāveic? Kā to visu izdarīt iespējami vieglākā veidā?
- Kā nodrošināt to, lai dokumentus var viegli, ātri atrast? Kas nozīmīgs, lai nodrošinātu dokumentu pieejamību?
- Kā dokumentu izstrādāt, lai tas būtu ar juridisko spēku; vai datums jāraksta visos dokumentos? Kā nodrošināt, lai sēdes, sanāksmes protokoli ir parakstīti?
- Kā Covid laikā, strādājot attālināti, protokolēt sēdes?
6. Darba tiesības personāla speciālistiem:
1. Darba līguma un grozījumu pareiza noformēšana, biežākās nepilnības darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos.
2. Darba līguma nosacījumi, ja darbs tiek veikts attālināti.
3. Dīkstāve, neparedzēta darba veikšana un papildu darbs.
4. Darba samaksas, tai skaitā piemaksas, slimības naudas un ikgadējā apmaksātā atvaļinājuma, izmaksa. Ieturējumi no darba samaksas.
Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.
Apmācību lektors: darba tiesību eksperts HARIJS GAIGALS – jurists darba tiesībās un darba aizsardzības vecākais speciālists ikdienā, jau vairāk nekā 14 gadus. Savulaik, ir guvis lielu teorētisku un praktisku pieredzi arī valsts darbā, kā Vecākais inspektors-jurists Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, pēdējos gadus ikdienā strādā privātā sektorā, konsultē uzņēmumus šajos jautājumos. Ir ieguvis maģistra grādu tiesību zinātnēs kā jurists un papildus ieguvis bakalaura grādu, kā darba aizsardzības vecākais speciālists. Nemitīgi patīk papildināt savas jau esošās zināšanas ar jaunām zināšanām.
Apmācību lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas – lietvežiem, biroja administratoriem u.c.
CITA INFORMĀCIJA:
Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”. Cenā iekļauti apmācību materiāli.
Par dalību klātienes apmācībās tiek izsniegta Biznesa Akadēmija apliecība drukātā formātā, bet neklātienes un tiešsaistes dalībniekiem – elektroniskā (PDF) formātā.
Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:
Par semināru
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Norise 1. februārī, 8. februārī, 15. februārī un 18. februārī no plkst. 10.00–14.00
- Zināšanu līmenis Jebkuram sagatavotības līmenim
- Valoda Latviešu
- Students 0
- Assessments Yes
-
Anita Rošāne
Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.
-
HARIJS GAIGALS
Apmācību lektors: darba tiesību eksperts HARIJS GAIGALS – jurists darba tiesībās un darba aizsardzības vecākais speciālists ikdienā, jau vairāk nekā 14 gadus. Savulaik, ir guvis lielu teorētisku un praktisku pieredzi arī valsts darbā, kā Vecākais inspektors-jurists Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, pēdējos gadus ikdienā strādā privātā sektorā, konsultē uzņēmumus šajos jautājumos. Ir ieguvis maģistra grādu tiesību zinātnēs kā jurists un papildus ieguvis bakalaura grādu, kā darba aizsardzības vecākais speciālists. Nemitīgi patīk papildināt savas jau esošās zināšanas ar jaunām zināšanām.
-
Ilga Robežniece
Apmācību lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas - lietvežiem, biroja administratoriem u.c.