• Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti
Radušies jautājumi?
+371 20355559
info@seminari.lv
Semināri.lvSemināri.lv
  • Sākums
  • Semināri
  • Jaunumi
  • Mācību centri
  • Atsauksmes
  • Kontakti

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ

BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija
APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, KLIENTU SERVISS, LIETVEDĪBA, PERSONĀLA UN BIROJA VADĪBA
149.00€ 99.00€
BVA_CROP
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru

Biznesa apmācību intensīvais kurss

BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA:
attiecības ar klientiem un kolēģiem, psiholoģija, biroja lietvedība un aktualitātes darba tiesībās jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli.

 

Apmācību norises laiks: 1. februārī, 8. februārī, 15. februārī un 18. februārī no plkst. 10.00–14.00

Apmācību iespējas:

E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm – pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 + PVN.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59 + PVN.

SATURA IZKLĀSTS:

1. Biroja vadītājs – personiskā un profesionālā piemērotība.

Biroja vadītāja loma uzņēmumā un galvenie pienākumi
Biznesa etiķete – pieklājība nav tas pats, kas atturība.
Nevainojama uzvedība un labas tonis
Pieklājība, kas stiprina biznesa attiecības un lietišķumu.
Lietišķās komunikācijas veidi dažādās vidēs (klātienē, pa tālruni, e-sarakstē, e-vidē).

2. Darba vietas organizācija, izveide un uzturēšana. (Atmosfēras radīšana)

Darba vietas zonējums.
Nosacījumi darba, atpūtas un koplietošanas telpām.
Darba vietas iekārtošana un tās nozīme.
Raksturīgākie riska faktori birojā.
Darba higiēnas prasības. (Ergonomika)

3. Efektīva laika plānošana.

Laika plānošanas prasmes.
Kā tikt galā ar “nepatīkamiem” uzdevumiem.
Veiksmīgas laika izmantošanas nosacījumi.
Personiskie un kolēģu darba “ritmi”.
Signāli, ka laiks tiek nevērtīgi izmantots un tā optimizācija.

4. Pareizā forma – reprezentēšana un sarunu vadīšana.

Perfekta viesmīlība – labu attiecību pamats.
Aizrādījumi un kritika.
Argumentēšanas māka.
Kā sadarboties ar “grūto” kolēģi vai klientu.
Personiskās stresa noturības prasmes.
Diplomātija kā konfliktu paredzēšana un novēršanas iespēja.

 

5. Lietvedības pamati biroja vadītājiem

Semināra laikā tiks sniegtas atbildes uz vairākiem jautājumiem:

  • Kādām pamatzināšanām un prasmēm jābūt, lai dokumentu pārvaldību īstenotu atbilstoši normatīvajiem aktiem, standartiem un iestādes vai uzņēmuma darbību vajadzībām?
  • Kā strādāt integrētā vidē (dokumenti dažādos nesējos), kā to darīt, lai dokumenti būtu atbilstoši saglabāti un tos varētu izmantot kā pierādījumus, apliecinājumus?
  • Kādas darbības un kādā secībā jāveic? Kā to visu izdarīt iespējami vieglākā veidā?
  • Kā nodrošināt to, lai dokumentus var viegli, ātri atrast? Kas nozīmīgs, lai nodrošinātu dokumentu pieejamību?
  • Kā dokumentu izstrādāt, lai tas būtu ar juridisko spēku; vai datums jāraksta visos dokumentos? Kā nodrošināt, lai sēdes, sanāksmes protokoli ir parakstīti?
  • Kā Covid laikā, strādājot attālināti, protokolēt sēdes?
Semināra programmā:
1. Iestāžu, uzņēmumu dokumentu pārvaldība un tās ieviešana:
1.1.Dokumentu pārvaldība iestādē, uzņēmumā.
1.2.Normatīvo aktu, standartu, kas regulē dokumentu pārvaldības procesu prasības.
2. Dokumenta juridiskais spēks.
3. Izmaiņas pārvaldes dokumentu noformēšanā:
 3.1.Dokumentu izstrādāšana un noformēšana (rekvizīti, dienesta atzīmes, dokumenta teksts);
 3.2. Prasme izstrādāt un noformēt pārvaldes sistēmas dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem:
3.2.1. Organizatoriskie dokumenti.
3.2.2.Rīkojuma dokumenti.
3.2.3. Sarakstes dokumenti.
 3.2.4. Publisko tiesību līgumi.
3.2.5. Personāla dokumenti.
3.2.6. Faktu fiksējoši dokumenti.
4. Institūcijas / uzņēmuma dokumentu pārvaldības procesa organizācija:
4.1.Organizatoriskie dokumenti, kas nosaka dokumentu pārvaldību;
4.2. Dokumentu uzskaite, aprite un reģistrācijas veidi (lietu nomenklatūra, dokumentu klasifikācija, reģistru uzskaite, aprites shēmas).
5. Dokumentu atvasinājumi un  dokumenta dublikāts .
6. Atbildes uz jautājumiem.

6. Darba tiesības personāla speciālistiem:

1. Darba līguma un grozījumu pareiza noformēšana, biežākās nepilnības darba līguma noformēšanā, to nozīme turpmākajās darba tiesiskajās attiecībās un iespējamos darba strīdos.
2. Darba līguma nosacījumi, ja darbs tiek veikts attālināti.
3. Dīkstāve, neparedzēta darba veikšana un papildu darbs.
4. Darba samaksas, tai skaitā piemaksas, slimības naudas un ikgadējā apmaksātā atvaļinājuma, izmaksa. Ieturējumi no darba samaksas.

Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.

Apmācību lektors: darba tiesību eksperts HARIJS GAIGALS – jurists darba tiesībās un darba aizsardzības vecākais speciālists ikdienā, jau vairāk nekā 14 gadus. Savulaik, ir guvis lielu teorētisku un praktisku pieredzi arī valsts darbā, kā Vecākais inspektors-jurists Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, pēdējos gadus ikdienā strādā privātā sektorā, konsultē uzņēmumus šajos jautājumos. Ir ieguvis maģistra grādu tiesību zinātnēs kā jurists un papildus ieguvis bakalaura grādu, kā darba aizsardzības vecākais speciālists. Nemitīgi patīk papildināt savas jau esošās zināšanas ar jaunām zināšanām.

Apmācību lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas – lietvežiem, biroja administratoriem u.c.

 

CITA INFORMĀCIJA:

Apmācību organizators: biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”. Cenā iekļauti apmācību materiāli.

Par dalību klātienes apmācībās tiek izsniegta Biznesa Akadēmija apliecība drukātā formātā, bet neklātienes un tiešsaistes dalībniekiem – elektroniskā (PDF) formātā.

Lai pieteiktos apmācībām, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu:

 

Apmācību veids

Seminārs klātienēE-seminārs tiešsaistēApmācības neklātienē

Par semināru

  • Lectures 0
  • Quizzes 0
  • Norise 1. februārī, 8. februārī, 15. februārī un 18. februārī no plkst. 10.00–14.00
  • Zināšanu līmenis Jebkuram sagatavotības līmenim
  • Valoda Latviešu
  • Students 0
  • Assessments Yes
VISAS APMĀCĪBASPERSONĀLA UN BIROJA VADĪBABIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA
  • Anita Rošāne 0

    Apmācību lektore – Mg.psyhol. un Mg.publ.relat. Anita Rošāne – ir profesionāla pasniedzēja, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c.

    No items in this section
  • HARIJS GAIGALS 0

    Apmācību lektors: darba tiesību eksperts HARIJS GAIGALS – jurists darba tiesībās un darba aizsardzības vecākais speciālists ikdienā, jau vairāk nekā 14 gadus. Savulaik, ir guvis lielu teorētisku un praktisku pieredzi arī valsts darbā, kā Vecākais inspektors-jurists Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, pēdējos gadus ikdienā strādā privātā sektorā, konsultē uzņēmumus šajos jautājumos. Ir ieguvis maģistra grādu tiesību zinātnēs kā jurists un papildus ieguvis bakalaura grādu, kā darba aizsardzības vecākais speciālists. Nemitīgi patīk papildināt savas jau esošās zināšanas ar jaunām zināšanām.

    No items in this section
  • Ilga Robežniece 0

    Apmācību lektore: Mg. sc. Ilga Robežniece, vairāk nekā 20 gadu pieredze dokumentu pārvaldībā, 14 gadu pieredze Latvijas Nacionālajā arhīvā – lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmu, arhīva uzziņas sistēmas dokumentu izvērtēšana, arhīvu fondu kvalitātes pārbaudes, dalība institūciju ekspertu komisijās u.c. LNA pilotprojekta ietvaros 2013. g. strādājusi ar elektronisko dokumentu uzskaites un aprakstīšanas jautājumiem. Piedalījusies darba grupā, izstrādājot dokumentu un arhīvu pārvaldības normatīvos aktus, sagatavojusi MK noteikumus Nr. 749 „Kārtība, kādā nodod dokumentus pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā”. Ir iekļauta ekspertu sarakstā, kuri izvērtē mācību programmas - lietvežiem, biroja administratoriem u.c.

    No items in this section
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija
Ir profesionāls biznesa izglītības centrs, kas darbojas jau no 2009. gada un kura rīkotajos semināros sniegtās zināšanas palīdz uzņēmuma tālākattīstībai un izaugsmei. Šobrīd izglītības centrā tiek piedāvātas vairāk nekā 20 pieprasītākās izglītības programmas, ietverot tādas jomas kā mārketings, reklāma, pārdošana, psiholoģija, komunikācija un citas.
  • Mācību programma
  • Par pasniedzēju
  • Par izglītības centru
149.00€ 99.00€
  • Dalīties

Citas apmācības

Ar nodokļiem neapliekamās izmaksas darbiniekiem Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Ar nodokļiem neapliekamās izmaksas darbiniekiem

0
99.00€ 59.00€
PERSONĀLA VADĪTĀJU AKADĒMIJA Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

PERSONĀLA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

0
149.00€ 99.00€
Aktuālais darba tiesībās – darba likuma praktiska pielietošana Uzzināt vairāk
Biznesa Akadēmija
Biznesa Akadēmija

Aktuālais darba tiesībās – darba likuma praktiska pielietošana

0
99.00€ 59.00€
Visas aktuālās izmaiņas nodokļu likumdošanā un grāmatvedības uzskaitē Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

Visas aktuālās izmaiņas nodokļu likumdošanā un grāmatvedības uzskaitē

0
99.00€ 59.00€
KVALIFIKĀCIJAS CELŠANAS KURSI GRĀMATVEŽIEM Uzzināt vairāk
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs
Nodokļu Likumdošanas Izglītības centrs

KVALIFIKĀCIJAS CELŠANAS KURSI GRĀMATVEŽIEM

0
299.00€ 149.00€

Jaunākās apmācības

BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

Ar nodokļiem neapliekamās izmaksas darbiniekiem

Ar nodokļiem neapliekamās izmaksas darbiniekiem

PERSONĀLA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

PERSONĀLA VADĪTĀJU AKADĒMIJA

+371 20355559
info@seminari.lv
Facebook-f Twitter

Visas tiesības aizsargātas Seminari.lv

Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot izmantot šo interneta vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu apstrādei. LABI
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.