
Kursi » Praktiskā Mārketinga Akadēmija
» Intensīvais biznesa apmācību seminārs "Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem"

![]() |
Intensīvais biznesa apmācību seminārs "Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem"
![]() Norises laiks: 22. janvārī plkst. 10.00–16.00 ![]() Norises vieta: Biznesa Akadēmija, Kr.Barona 34, 2. stāvs ![]() Lektori:
![]() Cenas: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 199,- (standarta cena – 499 EUR). ![]() ĪSS SATURA IZKLĀSTS 1. daļa: EFEKTĪVĀKIE MĀRKETINGA INSTRUMENTI Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats; Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā; Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas); Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana. Prece un tās pievienotā vērtība; Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm; Vieta kā preces pieejamības kritērijs; Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība. Mārketinga darbības galvenie principi; Mārketinga darbības veidi - paņēmieni, instrumenti; Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana; Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū - pozicionēšanas stratēģijas nozīme; Klientorientētu attiecību vadīšana. Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi; Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi. Konsultācijas, jautājumi un atbildes. 2. daļa: Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi: Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums; Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana; Produkta vai pakalpojuma unikalitāte; Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti. Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā; Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi; Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai. Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem; Klienta izzināšana un sarežģītie klienti; Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi; Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk? Potenciāla noteikšana esošiem klientiem; Stratēģija, prioritātes, aktivitātes; Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte; Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu; Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā. Konsultācijas, jautājumi un atbildes. CITA INFORMĀCIJA Pārdošanas apmācību semināra noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/praktiska-marketinga-strategija Kontaktinformācija: Praktiskā mārketinga akadēmija Tālrunis 25922672 E-pasts: info@seminari.lv |
Sludinājumi ![]() Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju. ![]() Reklāma ![]() ![]() |
![]() |