Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. februārī plkst. 10.00–15.00 vai 27. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. februārī plkst. 10.00–13.30 vai 10. martā plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februārī no plkst. 10.00–14.00 vai 18. martā plkst. 10.00–14.00, vai 24. martā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī, 27. februārī (9.30–13.30) un 13. martā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. martā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. februārī, 4. martā, 11. martā un 18. martā no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00 vai 20. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. martā, 18. martā, 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. martā, 31. martā un 8. aprīlī, 15. aprīlī un 22. aprīlī plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. martā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 27. marts un 17. aprīlis no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. martā plkst. 10.00–15.00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Praktiskais seminārs un meistarklase "KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS"
Praktiskais seminārs un meistarklase "KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS"
Norises laiks: 13. februārī plkst. 10.00–14.00
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 + PVN (standarta cena EUR 249 + PVN).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Efektīvā pārdošana konkurences apstākļos (I līmenis)

Konkurence ir pat nepieciešama, lai uzņēmumam būtu motivācija mainīt savu esošo darbības veidu, saprast, kas ir nepieciešams esošajiem klientiem, kā pārvilināt konkurentu klientus un nostiprināt saikni. Veselīga konkurence spēj uzņēmumā radīt nepieciešamo enerģiju un motivē strādāt ar lielāku atdevi.
Apmācību laikā tiks sniegta informācija kā izvērtēt esošās pārdošanas metodes un kā uzlabot esošās zināšanas par tirdzniecības procesu, tiks skaidrots kā pareizi argumentēt savu viedokli un iegūt nepieciešamo atbalstu, kā rīkoties kritiskās situācijās un kā tās novērtēt.

Integrētā pārdošana (II līmenis)

Integrētā pārdošana nodrošina pārmaiņas un vēlmi vienmēr attīstīties un kļūt konkurētspējīgākajiem, izveidojot pareizo pieeju katram klientam.
Apmācību laikā apmeklētāji iegūs informāciju par to, kā izprast savu klientu, uzzināt kā ar savu produktu spējam uzlabot pircēja biznesu, attīstību un palielināt konkurētspēju. Klausītāji uzzinās, kā klienti novērtē uzņēmuma produktu, kas nepieciešams tā uzlabošanai un cik lielu ieguldījumu tas sniedz.

Emocionālā (empātiskā) pārdošana (III līmenis)

Pārdošanas procesā ir ļoti svarīgi radīt pareizās emocijas gan sevī, gan no pircēja puses. Tām ir jābūt pozitīvām, lai pircējam rastos vēlme atgriezties, emocijām ir jābūt pārliecinošām, lai klients ticētu sniegtajai informācijai un pretimnākošām, lai klientam būtu drošības sajūta.
Apmeklētāji apmācību laikā apgūs kā veidot pozitīvas attiecības gan ar sarežģītiem, gan esošiem un stabiliem klientiem, kā noturēt klienta interesi ilgstoši, kā vadīt savas emocijas pārdošanas laikā, kā veidot sadarbību, lai tās būtu patīkamas gan pakalpojuma sniedzējam, gan saņēmējam un kā ikdienas rutīnas periodā gūt pozitīvas emocijas un motivāciju strādāt tālāk.

Sarežģītie klienti – katra pārdevēja labākie skolotāji

Katram uzņēmumam nereti gadās situācijas, kad jāvada komunikācija ar sarežģītu klientu. Tādiem ir nepieciešama īpaša attieksme, savādāk jāveido komunikācija un jāmāk pārliecināt par labu jūsu uzņēmumam.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs kā pārvarēt stresu, kā apzināties savas spējas un priekšrocības, kā tās pasniegt klientam, kā veidot pareizu un pozitīvu komunikāciju, kā pārliecināt klientu, kā gūt pārliecību par savu darbu un kā to izmantot ikdienā.

Esošo klientu lojalitātes stiprināšana

Kad esošie klienti ir sastrukturēti un apzināti, ir nepieciešams strādāt pie to lojalitātes stiprināšanas, lai sadarbība nestu rezultātus un tā būtu ilgstoša.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs pareizas komunikācijas mākslu, lai katra saruna sniegtu pozitīvu rezultātu – peļņas vai atzinīga novērtējuma veidā, kā nodrošināt klientu lojalitāti ilgtermiņā, kā arī tiks stāstīts par citu uzņēmumu pieredzi, no kuras iespējams mācīties, gūt ātrus un ilgnoturīgus rezultātus.

Pēc semināra tā dalībniekiem būs iespēja saņemt individuālas konsultācijas par jautājumiem, kas saistīti ar semināra tēmu. Interesējošos jautājumus iespējams iesūtīt arī pēc semināra pa e-pastu un saņemt izsmeļošas atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību semināra noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/ka-panemt-vairak
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV