Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 14.. februārī un 17. februārī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 10.00–15.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvārī plkst. 10.00–14.00, 30. janvārī plkst. 10.00–14.00, 6. februārī, 13. februārī un 20. februārī plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. februārī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. februārī plkst. 14.00–17.30 vai 5. februārī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. janvāris plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. janvārī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. janvārī, 3. februārī, 11. februārī un 18. februārī no 14.00 līdz 18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī plkst. 18.00–21.00
Semināri
Semināri » Praktiskā Mārketinga Akadēmija » Seminārs un meistarklase "Pats sev reklāmas menedžeris"
Seminārs un meistarklase "Pats sev reklāmas menedžeris"
Norises laiks: Pēc pieprasījuma
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Mg.paed.; radošās karjeras attīstības eksperte un personāla vadības profesionāle ar ilggadēju pieredzi
Dalībnieki/mērķauditorija:
Uzņēmumu īpašnieki un menedžments, pārdošanas, mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti, studenti un citi interesenti
Cenas:
EUR 49, pateicoties "Biznesa uzrāviens" līdzfinansējumam (standarta cena EUR 149).
MĒRĶIS
Praktiskā semināra mērķis ir sniegt izpratni un praktiskus piemērus, kā uzņēmējiem, nealgojot speciālistus no malas, veiksmīgi ir iespējams realizēt reklāmas un mārketinga politiku.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. Mārketinga un reklāmas stratēģijas izvēle.

Uzņēmuma mārketinga misijas noteikšana saistībā ar kopējo uzņēmuma misiju.
Mārketinga mērķu un mērķauditorijas noteikšana.
Finansiālo mērķu noteikšana.
Produkcijas vai pakalpojuma tirgus pozicionējuma noteikšana.
Mārketinga MIX – produkts, cena, vieta, veicināšanas pasākumi.
Mārketinga pētījumi par nozares attīstību, patērētāju uzvedības izmaiņām, lai uzņēmums būtu gatavs visām pārmaiņām tirgū.

2. Benchmarking – konkurentu piedāvājuma salīdzināšana.

Funkcionālais skats – tiek analizēti aspekti un izvērtēts kā partneri darbojas citā nozarē vai sektorā, lai iegūtu jaunas idejas un uzlabotu savu darbību.
Darbība – Tiek salīdzināti un analizēti konkrēti konkurentu produkti un to izvietojums.
Stratēģija - tiek analizēti korporatīvās stratēģijas aspekti, kā arī ilglaicīgas stratēģijas un vispārējas pieejas, kuras ir veiksmīgi īstenotas citos uzņēmumos. Tiek veikta kompetences pārbaude, analizētas produktu līnijas izmaiņas vai jauna pakalpojuma izstrāde.

3. Mazbudžeta mārketings.

Klasisko reklāmas modeļu neefektivitātes cēloņi.
Tradicionālo reklāmnesēju netradicionāla izmantošana.
Netradicionālu reklāmnesēju veidošana.
Situācijai atbilstošu informācijas nodošanas kanālu izvēle un pielietošana.
Stratēģiskie uzdevumi, kas tiek risināti ar noieta veicināšanu.
Uzmanības piesaistīšana konkrētai sortimenta pozīcijai.
Akcijas un paņēmieni: atlaides, prezentācijas, bonusi, atvērto durvju dienas, šovi, svētki, paraugu dalīšana, dāvanas, loterijas u.c.
Noieta veicināšanas sistēma, kā interaktīvā komunikācija un kā iespēja potenciālo klientu datu bāzes veidošanai.

4. Sabiedriskās attiecības.

Komunikācija un informācijas ceļš.
Ieteikumi darbam ar medijiem.
Preses relīze un intervija.
Mediju notikums.
Mediju monitorings.

5. Sociālo tīklu mārketings.

Uzņēmuma tēla veidošanas, klientu piesaistes un servisa uzlabošanas iespējas sociālajos tīklos.
Sociālo mediju monitorings – ieguvumi un taktika.
Kā mediju monitoringa datus pārvērst uzņēmumam noderīgā informācijā.
Ko dod sociālie tīkli, kā labāk tajos sevi pasniegt.
Kā “pievilināt” arvien vairāk sekotāju, kas pēc laika rezultējas reālā peļņā.


CITA INFORMĀCIJA
Maksa par dalību seminārā un meistarklasē sastāda EUR 199. Ar programmas "Biznesa uzrāviens" līdzfinansējumu, kas šobrīd vēl ir pieejams, dalības maksas sastāda tikai EUR 49.

Par semināra apmeklējumu tiek izsniegtas apliecības.
Kontaktinformācija:
Zane Bērziņa
„Praktiskā Mārketinga akadēmija”

Tālrunis: 25922672
info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV