Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februārī no plkst. 10.00–14.00 vai 18. martā plkst. 10.00–14.00, vai 24. martā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. februārī, 4. martā, 11. martā un 18. martā no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. martā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. martā, 18. martā, 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. martā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. februārī plkst. 10.00–15.00 vai 27. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 27. marts un 17. aprīlis no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. martā, 31. martā un 8. aprīlī, 15. aprīlī un 22. aprīlī plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. februārī plkst. 10.00–13.30 vai 10. martā plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī, 27. februārī (9.30–13.30) un 13. martā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00 vai 20. martā plkst. 10.00–15.00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Biznesa izaugsmes veicināšanas un konkurētspējas stiprināšanas 2 mēnešu apmācību cikls – vidējā līmeņa vadītājiem un speciālistiem: BIZNESA KLASE
Biznesa izaugsmes veicināšanas un konkurētspējas stiprināšanas 2 mēnešu apmācību cikls – vidējā līmeņa vadītājiem un speciālistiem: BIZNESA KLASE
Norises laiks: No 13.02.2020. līdz 19.03.2020.
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Psiholoģe- konsultante, organizāciju psiholoģe, Sociālo zinātņu doktore
Grāmatvedības un nodokļu eksperte, semināru lektore
Dalībnieki/mērķauditorija:
Uzņēmumu vadītājiem, kā arī pārdošanas, mārketinga, reklāmas vai personāla speciālistiem.
Cenas:
Desmit biznesa apmācību / semināru cena ar pieejamo līdzfinansējumu sastāda tikai EUR 299 + PVN. Dalībnieku skaits – ierobežots.
MĒRĶIS
Iespēja uzzināt par jaunākajiem risinājumiem pareizas biznesa stratēģijas izveidē, inovāciju pielietojumu, pārdošanas tehnoloģijām, efektīva mārketinga un reklāmas instrumentiem, personāla motivācijas veidiem un pareizas finanšu / nodokļu politikas plānošanas iespējām.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Apmācību norises laiks:

13. februārī plkst. 10.00–14.00
20. februārī plkst. 10.00–15.00
27. februārī plkst. 9.30–13.30
5. martā plkst. 10.00–15.00
12. martā plkst. 15.00–18.00
19. martā no plkst. 10.00–15.00


SEMINĀRS #1

Kientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs: KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS. Uzņēmumiem, kas cenšas panākt efektīvu pārdošanu, ir jāpieliek pūles, lai saglabātu savu klientu bāzi. Galu galā jāatceras, ka jaunu klientu piesaistīšana ir 5–7 reizes dārgāka nekā to saglabāšana. Līdz ar to klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana ir visa uzņēmuma uzdevums. Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā meistarklasē uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā "paņemt" maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas.

Semināra norise – 13. februārī.

Plašāka informācija: http://registreties.lv/ka-panemt-vairak


SEMINĀRS #2

Intensīvais praktiskais seminārs: IZCILA KLIENTU SERVISA SKOLA – VISS NEPIECIEŠAMAIS NO A LĪDZ Z SEKMĪGAM DARBAM AR KLIENTIEM. Semināra gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeni, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.

Semināra norise – 20. februārī.

Plašāka informācija: http://registreties.lv/klientu-servisa-skola


SEMINĀRS #3

Praktiskais pārdošanas seminārs – meistarklase: 24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM. Mūsdienās, kad ar pārdošanu ir saistīts teju ikviens uzņēmums, mūsu sabiedrība ir sadalīta pircējos un pārdevējos, kuri pastāvīgi mijiedarbojas viens ar otru. Visu tirdzniecības darījumu veiksme ir atkarīga no tā, cik kvalitatīva būs šī sadarbība un cik kompetenta būs komunikācija ar klientiem. Jāņem vērā, ka katrā pārdošanas reizē klienti mēģina saprast, vai pirkums ir tā vērts, lai atvadītos no savas naudas.

Semināra norise – 27. februārī

Plašāka informācija: http://registreties.lv/24-iemanas-veiksmigam-pardevejam


SEMINĀRS #4

Intensīvais praktiskais seminārs: PĀRDOŠANAS MEISTARĪBAS SKOLA. VISS NEPIECIEŠAMAIS NO A LĪDZ Z AUGSTIEM REZULTĀTIEM KATRAM SEKMĪGAM PĀRDEVĒJAM. Nenoliedzami, ikvienā uzņēmējdarbības sfērā šodien valda saspringta konkurence. Tā liek uzņēmumiem nemitīgi censties patērētājiem piedāvāt visplašāko preču klāstu par vislabākajām cenām un attīstīties. Nepārprotami, tas, ka šī brīža darba konkurences apstākļos ikvienam ir nepieciešams uzlabot savas prasmes un paaugstināt kompetences, it īpaši pārdošanas jomā, kurā lielu lomu panākumu gūšanā spēlē izcils klientu serviss un spēja veidot stingru un efektīvu saikni ar patērētājiem.

Semināra norise – 5. martā

Plašāka informācija: http://registreties.lv/pardosanas-meistaribas-skola



SEMINĀRS #5

Pašattīstības meistarklase: GARĪGĀ INTELEKTA LĪMEŅA NOTEIKŠANA UN ATTĪSTĪBA. Mūsdienās pastāv uzskats, ka negatīva pašuztvere var samazināt dzīves ilgumu, bet iedvesmojošā tieši otrādi – paildzināt dzīves ilgumu. Pozitīva pašuztvere ir ļoti nozīmīga katra cilvēka personības izaugsmē un palīdz izvairīties no nopietnām saslimšanām un stresa, nemaz nerunājot par to, ka tas palīdz mums vairot pozitīvo domu spēku un sasniegt savus mērķus. Tiesa, lai iemācītos domāt pozitīvi, ir krietni jāstrādā ar sevi.

Meistarklases norise – 12. martā

Plašāka informācija: http://registreties.lv/domas-speks


SEMINĀRS #6

Stresa vadīšanas treniņš–meistarklase: STRESS UN IZDEGŠANAS SINDROMS – KĀ AR TO CĪNĪTIES UN UZVARĒT? Mūsdienās ikvienā profesijā nākas sastapties ar izdegšanas sindroma priekšnoteikumiem, ko veicina atbildīgs darbs, lielas prasības, pārāk liela darba slodze, mazs sociālais atbalsts vai neatbilstošs materiālais un garīgais atalgojums. Semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt, kā cīnīties ar stresu un izdegšanas sindromu, kā arī gūt praktiskus padomus harmoniskai un mierīgai dzīvei.

Semināra norise – 19. martā

Plašāka informācija: http://registreties.lv/stress-un-izdegsana


CITA INFORMĀCIJA
Apmācību programmas noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.


Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://www.registreties.lv/biznesa-klase
Kontaktinformācija:
Vietu skaits "BIZNESA KLASE 2020" apmācību sesijai ir ierobežots (līdz 20), tāpēc visi, kas vēlas pieteikties mācībām, aicināti savlaicīgi aizpildīt pieteikuma formu vai sazināties pa tālruni 20355559, vai rakstīt uz e-pastu: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV