Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. jūlijā, 15. jūlijā, 22. jūlijā, 29. jūlijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. jūlijā no plkst. 10.30–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. jūlijs, 16. jūlijs, 23. jūlijs, 30. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. jūlijā, 15. jūlijā, 22. jūlijā, 29. jūlijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. jūlijā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijā, 10. jūlijā, 17. jūlijā, 19. jūlijā, 24. jūlijā, 26. jūlijā un 31. jūlijā no plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. jūlijā (plkst. 10.00–13.30), 22. jūlijā (plkst. 14.00–18.00) un noslēguma apmācība – 5. augustā (plkst. 10.00–13.30).
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. augusts, 9. augusts, 16. augusts, 23. augusts, 30. augusts plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. un 18. jūlijā plkst. 14.00–20.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūnijā no plkst. 17.00–20.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. jūlijs, 16. jūlijs, 23. jūlijs, 30. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4., 7., 12., 13. jūnijā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Semināri
Semināri » Praktiskā Mārketinga Akadēmija » Kā gūt publicitāti, padarot jūsu ziņas aktuālas?
Kā gūt publicitāti, padarot jūsu ziņas aktuālas?
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Dalībnieki/mērķauditorija:
Uzņēmumu veiksmīga tēla veidošanā joprojām nozīmīgu lomu ieņem sabiedriskās attiecības, kuru uzdevums ir informēt, izglītot un radīt uzticamību. Sabiedriskās attiecības ir būtisks ieguldījums zīmolā un organizācijas reputācija, kas palielinās tās vērtību un peļņu.

Sekojot līdzi digitālās pasaules attīstībai, arī sabiedrības attiecības šodien ir mainījušas savu formu un pasniegšanas veidu tā, lai atbilstu zīmola un patērētāju vajadzībām. Tieši tiešsaistes satura izdevēji ir jaunie sabiedrisko attiecību speciālisti un komunikācija sociālajos tīklos ieņem arvien nozīmīgāku lomu.

Lai arī sociālie tīkli sniedz būtiskas priekšrocības, ļaujot izcelt jūsu vēstījuma vizuālo un tehnisko pusi, ar to izmantošanu nav pietiekami, lai gūtu panākumus. Sabiedrisko attiecību veidošanas principus joprojām nepieciešams pārzināt ikvienam, kurš tiecas uz pozitīvu publicitāti un jaunu mērķu sasniegšanu. Jaunas praktiskas zināšanas šajā jomā palīdzēs apgūt seminārs "Kā gūt publicitāti, padarot Jūsu ziņas aktuālas".
Cenas:
Cena ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99 (iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes, pēc semināra tiek izsniegta apliecība). Standarta semināra cena - EUR 249,-


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Mediju attiecības agrāk un tagad
Satura loma ziņu ražošanā – kas ir mainījies līdz ar sociālo tīklu parādīšanos?

Forma un saturs
Kāpēc dažreiz pat slikti uzrakstīta preses relīze var gūt lielu publicitāti, bet svarīgs notikums var palikt nepamanīts? Ko mediji un žurnālisti paši saka par preses relīzēm, foto un video materiāliem, komentāriem u.c.? (Pētījums par preses relīzēm.)

• Kas ir “vērtīga ziņa” mediju izpratnē?
• Kā “parastu ziņu” padarīt par “vērtīgu ziņu”?
• Kā ziņu strukturēt?
• Kā ziņu noformēt?
• Kā ziņu izsūtīt medijiem un pareizi “iepakot” saistītos materiālus (foto, video)?
• Kā atbildēt uz žurnālistu jautājumiem?
• Kā veidot atskaites?
• Kā veidot savu “mediju listi”?

Foto un video materiāli
Kā tos radīt un izmantot sabiedrisko attiecību darbā?

• Kādas ir tehnoloģijas un šodienas iespējas? (PR speciālista “darba komplekts”.)
• Kas būtu jāzina par programmatūru un attēlu/video apstrādi?
• Kas ir jāzina un jāņem vērā, radot foto reportāžas un video sižetus medijiem?
• Ko ir svarīgi atcerēties saistībā ar autortiesībām?

Nomelnošanas kampaņas un informatīvie kari
Kā tiek organizētas nomelnošanas kampaņas medijos un kā ar tādām cīnīties?

• Cik daudz drīkst “piepušķot” faktus?
• Kādi ir melošanas ieguvumi un riski?
• Pie kā var novest “kļūdas faktos” un kā fakti var izglābt situāciju?
• Kas ir “kompromāts”?
• Kāda nozīme ir “laika faktoram” un klienta “sasniedzamībai” krīzes komunikācijā?
• Kādi juridiskie faktori jāņem vērā, izplatot negatīvu informāciju? (Juridiskās attiecības ar klientu un atbildība par “nomelnošanu”.)
• Vai sabiedriskā doma var ietekmēt tiesu?
• Ar ko parasti beidzas nomelnošanas kampaņas?


CITA INFORMĀCIJA
Par semināra apmeklējumu tiek izsniegta "Praktiskās Mārketinga Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
"Praktiskā Mārketinga Akadēmija"
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV