Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvārī plkst. 10.00–14.00, 30. janvārī plkst. 10.00–14.00, 6. februārī, 13. februārī un 20. februārī plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvārī plkst. 18.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 10.00–15.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. janvārī, 3. februārī, 11. februārī un 18. februārī no 14.00 līdz 18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. janvārī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. janvāris plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 14.. februārī un 17. februārī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. februārī plkst. 14.00–17.30 vai 5. februārī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. februārī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Semināri
Semināri » » Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās
Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
Cenas:
Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-)
MĒRĶIS
Komunikācija biznesa vidē ir ļoti nozīmīga – tā palīdz atstāt vislabāko iespaidu par Jums un gādāt par veiksmīgu karjeras un biznesa attīstību. Tāpēc būs lieki teikt, ka saprašanās ar partneriem, komandu un potenciālajiem klientiem ir ļoti svarīga gan biznesa ilgtermiņa attīstībai, gan personālajai izaugsmei.

“Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās” sniedz iespēju pilnveidot savas zināšanas par klientu apkalpošanu un sarunas vadīšanu, īpaši, ja runa iet par sarežģītām situācijām.

Veiksmīga komunikācija ar klientiem un izcila klientu servisa nodrošināšana ir nozīmīga ikvienam uzņēmumam, tāpēc svarīgi prast vest sarunas gan ar sarežģītiem klientiem, gan situācijās, kurās, iespējams sākotnēji neesat tajās labākajās pozīcijās. Seminārā ir iespēja gūt vērtīgus padomus par to, kā parādīt klientam darījuma pozitīvās puses, kā pārliecināt klientu, ka pirkuma rezultātā tieši viņš būs ieguvējs. Tik pat svarīgi ir spēt risināt dažādus konfliktus sarunas laikā un nostiprināt attiecības ar klientiem tā, lai viņš kļūtu uzņēmumam lojāls.

Apmācībās uzzināsiet kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku, nodrošināt klientam emocionālu komfortu, nodrošināt klienta informētību, kontrolēt sevi stresa situācijās, panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu un citus ieteikumus problēmsituāciju risināšanai. Kursos iegūtās zināšanas un pieredze būs noderīgas ikvienam, kuram darbs ar klientiem ir ikdiena!


DARBA METODIKA
Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi uzņēmumos, valsts, pašvaldību iestādēs:

• Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku un risinot sarežģītas situācijas ietekmēt komunikācijas veidošanu ar klientu
• Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu un izprast klientu domāšanu, veidojot pozitīvu noskaņu
• Kā nodrošināt klienta informētību un apmierinātību ar konkrētiem pakalpojumiem un produktiem

2. Attieksme un tās izpausmes veidi. Klientu attieksme analīze sniedz iespēju veicināt sava darba produktivitāti, attīstīt veiksmīgu karjeru un veidot noturīgas attiecības ar klientiem.

3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās. Stresa izpausmes un sekas, veidi, kā stresu kontrolēt. Efektīvas saskarsmes priekšnoteikumi.

4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē. Kā atrisināt konfliktus un vienlaikus panākot, ka ieguvēji ir visas iesaistītās puses.

5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu. Lēmumi par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem.

6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms. Kā atrisināt konfliktus ar klientiem, nesabojājot attiecības ar tiem un veidojot pozitīvu sadarbību arī nākotnē.


7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs. Atgriezeniskās saites došanas priekšnoteikumi, atgriezeniskās saites došanas prasmes, kā arī dažādu cilvēku tipu uzvedības modeļi un atgriezeniskās saites došanas īpatnības.

Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas/tējas pauzes.


CITA INFORMĀCIJA
Semināra noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV