Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. janvārī no pl. 13.00 – 14.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. janvāris plkst. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. janvāris, 13. februāris, 13. marts plkst. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. janvāris, 24. janvāris, 31. janvāris, 7. februāris, 14. februāris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 19. decembris plkst. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 19. decembris plkst. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. novembris, 5. decembris, 12. decembris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februāris plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. februāris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvāris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. decembris plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvāris, 20. februāris, 20. marts plkst. 10:30 - 14:30
Semināri
Semināri » Biznesa Semināri » TELEMĀRKETINGS. PROFESIONĀLA PĀRDOŠANA PA TĀLRUNI
TELEMĀRKETINGS. PROFESIONĀLA PĀRDOŠANA PA TĀLRUNI
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
Vineta Ikauniece - Ozoliņa. Mg.Psych.; Mg. HR Specializējusies klientu apkalpošanas darbinieku un pārdevēju profesionālo prasmju attīstīšanā. Otrs darbības virziens - vadītāju personisko un profesionālo kompetenču attīstīšana.
Cenas:
pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-)
MĒRĶIS
• Priekšstata radīšana – kas ir pārdošana pa tālruni
• Saskarsmes un pārdošanas iemaņu pilnveidošana saskarsmei ar klientu pa tālruni


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. Mārketinga, telemārketinga, teleseila jeb pārdošans pa tālruni jēdzieni

2. Atšķirības starp telemārketingu un pārdošanu pa tālruni

3. Telemārketinga funkcijas

4. Telemārketinga veidi

5. Teleoperatoru uzdevumi

6. Teleoperatora sarunas ar klientu algoritms

7. Balss – teleoperātora galvenais ierocis.

• Balss parametri un to kontrole
• Balss izmantošanas taktika
• Ikdienas balss un prezentācijas balss

8. Balss paškontroles shēma

9. Klienta novērtēšana pēc balss

10. Biznesa darījumu telefonsarunu etiķete (tests)

11. Pārdošanas procesa etapi pa telefonu

• Kontakta dibināšana ar klientu pa tālruni
• Klienta vajadzību diagnostika

- Jautājumu uzdošanas tehnikas
- Klausīšanās veidi
- Sarunas uzturēšanas un vadīšanas paņēmieni
- Jautājumu kolekcijas veidošana

• Pārdošanas prezentācija pa telefonu

- Argumentu veidošanas shēma
- Dialoga veidošana ar klientu

• Iebildumu novēršanas algoritms un profilakse
• Darījuma noslēgšana

12. Telefonsarunu vadīšana. Mērķu apzināšanās

13. Iniciatīvas izrādīšana, noturēšana, nodošana, pārņemšana


14. Neveiksmju un negatīvo emociju pārvarēšanas iespējas

15. Pārdošanas pa tālruni darbinieka īpašības, prasmes un iemaņas


CITA INFORMĀCIJA
Semināra noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Semināri" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Semināri”
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@biznesaseminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV