Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. maijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijs, 10. jūnijs, 17. jūnijs un 1. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. aprīlis plkst. 9.00–14.00 vai 15. maijs plkst. 9.00–14.00, vai 1. jūnijs no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlis, 26. aprīlis, 29. aprīlis, 7. maijs un 9. maijs plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijs, 10. jūnijs, 17. jūnijs un 1. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. maijs, 5. jūnijs un 3. jūlijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. maijā plkst. 17:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 15. maijā no plkst. 17.00–20.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis, 29. aprīlis plkst. 10.00–13.30 un 10. maijs 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3., 5., 17., 18. aprīlī no pl. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. maijs, 5. jūnijs un 3. jūlijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. aprīlis plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29.maijā, 5. jūnijā, 12. jūnijā, 19. jūnijā, 3. jūlijā, 10. jūlijā, 17. jūlijā no plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlis, 26. aprīlis, 29. aprīlis, 9. maijs plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. un 14. maijā plkst. 10.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. maijā, 4. jūnijā, 11. jūnijā, 18. jūnijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. maijā, 4. jūnijā, 11. jūnijā, 18. jūnijā no plkst. 15:00–19:00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Profesionāla klientu apkalpošana pa tālruni un klātienē.
Profesionāla klientu apkalpošana pa tālruni un klātienē.
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Dalībnieki/mērķauditorija:
Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.
Cenas:
Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 499,-)
MĒRĶIS
• Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu
• Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas


DARBA METODIKA
Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā
• Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā
• Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi
• Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā
• Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu
• Attieksme un tās izpausmes veidi
• Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
• Negatīvo emociju anatomija un profilakse
2.Kontakta dibināšana klātienē un pa tālruni – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu
• Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana
• Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi
• Sarunas vadīšanas paņēmieni
• Telefonsarunu etiķete. Telefonsarunas struktūra.
3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem
• Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē
• Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu
• Problēmsituācijas identificēšana
• Problēmsituāciju risināšanas algoritms
4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas
• Klientu uzvedības tipa noteikšana
• Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem



CITA INFORMĀCIJA
Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV