Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. janvāris, 24. janvāris, 31. janvāris, 7. februāris, 14. februāris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. janvāris, 18. janvāris, 25. janvāris no pl. 10:00 - 18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. februāris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februāris, 12. februāris, 19. februāris, 26. februāris plkst. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februāris plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. janvārī no pl. 13.00 – 14.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. janvāris plkst. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvāris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februāris, 12. februāris, 19. februāris, 26., februāris plkst. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februāris plkst. 10:00 - 17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. februāris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvāris, 20. februāris, 20. marts plkst. 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22., 23. janvāris plkst. 10:00 - 18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16., 18., 23., 25. janvārī no pl. 10:00 - 17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. janvāris, 13. februāris, 13. marts plkst. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. decembris plkst. 10:00 - 15:00
Aktualitātes
Aktualitātes » Iespēja apmeklēt aktuālus seminārus par klientu apkalpošanu un darbinieku motivāciju
Iespēja apmeklēt aktuālus seminārus par klientu apkalpošanu un darbinieku motivāciju
Pievienots: 07.11.2018
Mūsdienās klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Bet, lai šo izcilību sasniegtu. ir ļoti svarīga darbinieku motivācija, ar kuru bieži ir problēmas.

Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, ikvienam ir iespēja apmeklēt divus unikālus seminārus – “Kā strādāt ar personālu: Mazākas algas – augstāka motivācija!” jeb 5 soļu pieeja un praktisko semināru un meistarklasi “No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!“. Abi semināri norisināsies 15. novembrī.

Intensīvais seminārs “Kā strādāt ar personālu: Mazākas algas – augstāka motivācija!” jeb 5 soļu pieeja atbildēs uz jautājumu- kā efektīvi un bez liekiem tēriņiem motivēt darbinieku pēc tam, kad viņa darba samaksa ir samazināta?

Semināra mērķis ir sniegt Jums izpratni par motivēšanu un piedāvāt praktiskus instrumentus, kurus varēsiet izmantot līdztekus atalgojuma sistēmas izmaiņām. Semināra saturs tiek balstīts uz pieciem soļiem, pēc kuru apgūšanas Jūs zināsiet, kā paaugstināt savu darbinieku motivāciju.

Plašāka informācija un pieteikšanās forma šeit: http://registreties.lv/mazakas-algas-augstaka-motivacija.

Savukārt praktiskais seminārs un meistarklase: “No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!” sniegs iespēju atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeņi, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.

Plašāka informācija un pieteikšanās forma šeit: http://registreties.lv/klientu-apkalposana.

Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) par katru semināru tikai EUR 99 (iekļauti izdales materiāli un kafijas pauzes, pēc semināra tiek izsniegta apliecība).
Top.LV