Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. janvāris plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī plkst. 18.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. janvārī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvārī plkst. 10.00–14.00, 30. janvārī plkst. 10.00–14.00, 6. februārī, 13. februārī un 20. februārī plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. februārī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 10.00–15.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. janvārī, 3. februārī, 11. februārī un 18. februārī no 14.00 līdz 18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. februārī plkst. 14.00–17.30 vai 5. februārī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 14.. februārī un 17. februārī no plkst. 10.00–15.00
Semināri
Semināri » Jauno komersantu skola » Jauna praktiskā pārdošanas apmācību programma PĀRDOTPRASME. Viss par to, kas jāzina pārdevējam, lai gūtu panākumus.
Jauna praktiskā pārdošanas apmācību programma PĀRDOTPRASME. Viss par to, kas jāzina pārdevējam, lai gūtu panākumus.
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena - EUR 849,-).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
PĀRDOTPRASME I
aktīvā pārdošana un viss par to, jeb kad pārdošanas iniciatīva pieder pārdevējam

Klients un es. Veiksmes pamats ir sevis noskaņošana ikvienai tikšanās reizei kā pirmajai.
Pārdošanas shēma
Kāpēc produkta un pakalpojuma pārdošana lemta neveiksmei? Ko tad īsti jāpārdod, lai klients nopirktu produktu vai pakalpojumu?
Mindfulness jeb apzinātības prakse biznesam
Vai un kā mani stereotipi un ierobežojumi bremzē darījumu?
Profesionāla pārdevēja mērķis un nolūks.
Radošais pārdošanas modelis.
Nozares (biznesa veida) , uzņēmuma un piedāvājuma izpratne.
Uzmanības un ‘Savējo’ likums.
Kontakta ar Klientu radīšana. Kā panākt, lai Klients Jums uzticētos?
Kontakta nodibināšanas metožu dažādība
Klienta uzrunāšanas īpatnību sasaiste ar komunikācijas pamatvērtībām: - Neverbālā saskarsme;Emocionālā pieskaņošanās, Runas īpatnības: jautājumu veidi, klausīšanās nozīmīgums, sapratne un neizpratne. Atmiņas īpatnības.
Profesionāli par pircēja iespējamiem iebildumiem .
Kā ‘uzskaņot’ savu veiksmes oktāvu pirms tikšanās pielietojot Apgalvojuma spēku?
Alfas stāvoklis kā īsākais ceļš līdz personiskai veiksmei
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

PĀRDOTPRASME II
konsultatīvā, kompleksā un korporatīvā pārdošana un viss par to, jeb kad pirkšanas iniciatīva pieder pircējam

Klientu attiecību vadības principi, mērķi un uzdevumi pārdošanā:
Resurss pārdošanas audzēšanai
klientu uzticības-lojalitātes stiprināšana
Pārdošanas un klientu servisa saistība vienotā klientu attiecību vadības sistēmā
Klientu tipi pārdošanā un to segmentēšanas pamatprincipi:
Esošs, Perspektīvs, Zaudēts un Konkurentam lojāls klients
Nozīmīgs, vidēji nozīmīgs un maznozīmīgs klients
Pareto princips pārdošanā un tā izmantošana segmentācijā.
Korporatīvās pārdošanas biznesa sistēma
Korporatīvās pārdošanas organizatoriskie modeļi
Stratēģiskais – uz mērķiem orientētais pārdošanas organizatoriskais modelis
Komunikatīvais – uz procesu orientētais pārdošanas organizatoriskais modelis
Kvalitatīvas pārdošanas komunikatīvais modelis, svarīgākie korporatīvās pārdošanas principi un no tiem izrietošas prasības pārdošanas organizācijā
Korporatīvās pārdošanas mērķi un uzdevumi uzņēmumā, B2B pārdošanas veidu (stratēģiju) tipoloģija, pārdošanas veida saistība ar klienta vajadzībām un pārdevēja prasmēm, pārdošanas veida (stratēģijas) izvēles nosacījumu analīze.
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

PĀRDOTPRASME III
netiešās pārdošanas simulācija un viss par to, jeb metodes kā paaugstināt sava produkta vērtību pircēja skatījumā

Produktu/pakalpojumu analīze un produktu stratēģija
Klientu analīze un klientu stratēģija
Procesu analīze un procesu stratēģija
Personāla analīze un personāla stratēģija
Produkta līmeņi: Galvenais ieguvums, Vispārējais produkts, Uztveramais produkts, Plašāks produkts, Potenciālais produkts
Kvantitatīvā (hard selling) un kvalitatīvā (smart selling) pārdošana; uz produktu / pakalpojumu orientētā pārdošana; uz neatlaidību orientēta pārdošana; attiecībās balstīta pārdošana
pārdošanas metodes un paņēmieni (reversā, stratēģiskā, konsultatīvā, attiecību, konceptuālā un tml.)
pārdošanas prognozes
Pārdošanas pretestības samazināšanas taktika - saistīta ar VAJADZĪBĀM, saistīta ar PRODUKTU, saistīta ar AVOTU, saistīta ar CENU, saistīta ar LAIKU.
Semināri un apmācības klientiem, izmēģinājuma preces un pakalpojumi
12 veidi kā apžilbināt savus klientus
3 veidi kā zaudēt pārdošanu
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību kursa noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Jauno komersantu skola
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV