Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 10. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. maijs plkst. 10:00–14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlī plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 15. aprīlis plkst. 10:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. aprīlis, 25. aprīlis, 2. maijs, 9. maijs un 16. maijs plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 22. marts (plkst. 14.30-17.30), 29. marts, 5. aprīlis un 26. aprīlis plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. aprīlis plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3., 5., 17., 18. aprīlī no pl. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. maijs plkst. 10:00–14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. aprīlis, 25. aprīlis, 2. maijs, 9. maijs un 16. maijs plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 17. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. aprīlis no plkst. 10:00–15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs no plkst. 14.00–20.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. marts un 29. marts plkst. 10.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 22. marts (plkst. 14.30-17.30), 29. marts, 5. aprīlis un 26. aprīlis plkst. 14.00–17.00
Semināri
Semināri » Praktiskā Mārketinga Akadēmija » Intensīvais biznesa apmācību cikls Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem
Intensīvais biznesa apmācību cikls Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem
Norises laiks: 27. marts, 17. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–16.00
Lektori:
MBM, mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu eksperte
Cenas:
Cena pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 199,- (standarta cena – 499 EUR).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
27. marts

Tikai efektīvākie mārketinga instrumenti:

Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats;
Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā;
Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas);
Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana.

Prece un tās pievienotā vērtība;
Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm;
Vieta kā preces pieejamības kritērijs;
Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība.

Mārketinga darbības galvenie principi;
Mārketinga darbības veidi - paņēmieni, instrumenti;
Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana;
Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū - pozicionēšanas stratēģijas nozīme;
Klientorientētu attiecību vadīšana.

Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi;
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

17. aprīlis

Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi:

Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultativitāti.

Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.

Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

8. maijs

Mārketinga un pārdošanas sinerģija izciliem biznesa sasniegumiem:

Pārdošanas procesa posmi un mārketinga integrācija tajos;
Mārketinga saistība ar uzņēmuma zīmolu un pārdevēja personību;
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Pārdošanas procesa kvalitātes nodrošināšana.

Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Ģenerālās klientu plūsmas formēšana;
Kā izmantot preces un pakalpojumus mārketingā?

Komunikācija un mārketings – kas svarīgāks?
Klasisko reklāmas modeļu neefektivitātes cēloņi;
Netradicionālā mārketinga instrumenti un to iesaiste pārdošanas procesos;
Pārdošanas mehānismu saskaņošana ar cilvēku paradumiem;
Situācijai atbilstošu informācijas nodošanas kanālu izvēle un pielietošana.

ROI mārketinga būtība, īstermiņa un ilgtermiņa ROI mārketings;
Akcijas un paņēmieni: atlaides, prezentācijas, bonusi, atvērto durvju dienas, šovi, svētki, paraugu dalīšana, dāvanas, loterijas u.c.;
Partnervirzīšanas iespējas.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.


Kontaktinformācija:
Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV