Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī, 16. decembrī un 6. janvārī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. novembrī vai 12. decembrī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. novembris plkst. 15:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembrī plkst. 15:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. novembrī, 5. decembrī plkst. 10.00–14.00, 12. decembrī plkst. 16.00–20.00 un 19. decembrī plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā, 21. augustā, 4. septembrī plkst. 10.00–13.30.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4. novembrī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. novembrī plkst. 10.00–14.00​​ un 18. decembrī plkst. 13.30–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. decembrī plkst. 13.00–17.00, 11. decembrī, 13. decembrī, 16. decembrī un 18. decembrī plkst. 13.30–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembris plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. novembrī vai 19. decembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21., 23., 27., 28. augustā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. novembrī plkst. 10.00–14.00​​ un 16. decembrī plkst. 13.30–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. novembrī plkst. 10.00- 15.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4. oktobrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. decembrī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī no plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembris un 4. decembris plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembris un 4. decembris plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4. decembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. decembrī plkst. 13.30–17.00
Kursi
Kursi » Praktiskā Mārketinga Akadēmija » Intensīvais biznesa apmācību cikls "Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem"
Intensīvais biznesa apmācību cikls "Praktiskā mārketinga stratēģija garantētiem pārdošanas rezultātiem"
Norises laiks: 20. novembris un 4. decembris plkst. 10.00–16.00
Lektori:
MBM, mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu eksperte
Cenas:
pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 199,- (standarta cena – 499 EUR).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
20. novembrī:

EFEKTĪVĀKIE MĀRKETINGA INSTRUMENTI

Mārketings kā biznesa filozofijas un veiksmes stratēģijas pamats;
Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme biznesa panākumu nodrošināšanā;
Mārketinga stratēģiju varianti un elementi (sastāvdaļas);
Mārketinga galveno elementu raksturojums un izmantošana.

Prece un tās pievienotā vērtība;
Cena un tās ietekme uz mārketinga aktivitātēm;
Vieta kā preces pieejamības kritērijs;
Preču virzīšanas tirgū nepieciešamība.

Mārketinga darbības galvenie principi;
Mārketinga darbības veidi - paņēmieni, instrumenti;
Tirgus izpēte un mārketinga pētījumu vadīšana, segmentēšana;
Produkta un uzņēmuma pozīcijas nostiprināšana tirgū - pozicionēšanas stratēģijas nozīme;
Klientorientētu attiecību vadīšana.

Mārketinga komunikācijas nepieciešamība un galvenie elementi;
Mārketinga sistēmas komunikatīvie līdzekļi.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


4. decembrī:

Tikai rezultatīvākie pārdošanas risinājumi:

Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.

Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.

Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/praktiska-marketinga-strategija
Kontaktinformācija:
Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV