Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. septembrī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembrī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21., 23., 27., 28. augustā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. augustā, 19. augustā plkst. 10.00–14.00, 26. augustā un 2. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. septembris, 16. septembris plkst. 10.00–14.00, 23. septembris, 30. septembris plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. augustā un 2. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembrī, 17. septembrī plkst. 10.00–14.00, 24. septembrī, 1. oktobrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. septembrī un 1. oktobrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā, 21. augustā, 4. septembrī plkst. 10.00–13.30.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. septembrī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. septembris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. septembris, 12. septembris, 19. septembris, 26. septembris, 3. oktobris, 10. oktobris, 17. oktobris plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. septembrī plkst. 10.00–16.00
Semināri
Semināri » Praktiskā Mārketinga Akadēmija » Intensīvais biznesa apmācību seminārs: MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJA IZCILIEM BIZNESA SASNIEGUMIEM
Intensīvais biznesa apmācību seminārs: MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJA IZCILIEM BIZNESA SASNIEGUMIEM
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
MBM, mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu eksperte
Cenas:
Pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 249 EUR).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Semināra 1. daļa:

Pārdošanas procesa posmi un mārketinga integrācija tajos;
Mārketinga saistība ar uzņēmuma zīmolu un pārdevēja personību;
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Pārdošanas procesa kvalitātes nodrošināšana.

Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Ģenerālās klientu plūsmas formēšana;
Kā izmantot preces un pakalpojumus mārketingā?

Komunikācija un mārketings – kas svarīgāks?
Klasisko reklāmas modeļu neefektivitātes cēloņi;
Netradicionālā mārketinga instrumenti un to iesaiste pārdošanas procesos;
Pārdošanas mehānismu saskaņošana ar cilvēku paradumiem;
Situācijai atbilstošu informācijas nodošanas kanālu izvēle un pielietošana.

ROI mārketinga būtība, īstermiņa un ilgtermiņa ROI mārketings;
Akcijas un paņēmieni: atlaides, prezentācijas, bonusi, atvērto durvju dienas, šovi, svētki, paraugu dalīšana, dāvanas, loterijas u.c.;
Partnervirzīšanas iespējas.

Semināra 2. daļa:

Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.

Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.

Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.



CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/marketinga-un-pardosanas-strategija
Kontaktinformācija:
Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV