Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. augusts, 9. augusts, 16. augusts, 23. augusts, 30. augusts plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. jūnijā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijā, 10. jūlijā, 17. jūlijā, 19. jūlijā, 24. jūlijā, 26. jūlijā un 31. jūlijā no plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. jūlijs, 16. jūlijs, 23. jūlijs, 30. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. jūlijā no plkst. 10.30–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4., 7., 12., 13. jūnijā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. un 18. jūnijā plkst. 14.00–20.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. jūlijā, 15. jūlijā, 22. jūlijā, 29. jūlijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūnijā no plkst. 17.00–20.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs, 13. jūnijs, 4. jūlijs, plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. jūlijā, 15. jūlijā, 22. jūlijā, 29. jūlijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijs, 10. jūnijs, 17. jūnijs un 1. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. jūlijā plkst. 10.00–13.30
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Intensīvais pārdošanas apmācību seminārs Pārdošanas Akadēmija
Intensīvais pārdošanas apmācību seminārs Pārdošanas Akadēmija
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Cena pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 299 EUR).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
I Daļa
Efektīvāko stratēģiju un pārdošanas elementu kopums, kas nodrošina sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību

Uzņēmuma pozicionējums, mērķu identificēšana;
Vadītāja loma;
Ko no pārdevēja sagaida uzņēmums?
Pārdošanas procesu izveide vai sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte, jeb ticība savam produktam;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti;
Kas es īsti esmu par tipu?
Pādevējs veido veiksmīgu karjeru jebkurā uzņēmumā;
Komandas loma sniedzot klientiem augstvērtīgu servisu;
Uzņēmuma kontakts ar klientu, jeb uzņēmuma tēls patērētāju apziņā;

Esošais klients - kungs un pavēlnieks. Kā saglabāt un vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem; klienta ‘svarīguma’noteikšana;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Kā veicināt ilgtermiņa sadarbību ar klientu?;
Kā klientam, kurš atnācis pēc viena produkta, pārdot divus citus produktu – krusteniskā pārdošana;
Kā kompetenti atteikt klientam atlaidi?
Kā beigt pārdošanu un saņemt naudu?
Ko nozīmē lojālais klients;
Lojāla klienta noteikšana;
Kā gadījuma klientu pārveido par lojālo klientu;
Klientu lojalitātes sistēma uzņēmumā;
Personāla iesaiste lojalitātes sistēmas stiprināšanā;
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

II Daļa
Pārdošanas veidi (aktīvā, krusteniskā, dārgā, empātiskā, u.c.) un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā

Pārdošanas svarīgākie likumi;
Kas ir mans klients?
Pārdevēja elastība kā galvenais nosacījums veiksmīgai pārdošanai;
Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Apkalpošanas standarti mazumtirdzniecībā;
Klienta izzināšana – viņa problēmas, grūtības, lai sagatavotu pārdošanai;
Sarežģītie klienti;
Kontrole pār emocijām;
Kā paredzēt un reaģēt uz negaidītām situācijām darbā ar klientiem?;
Kā klientu uzvedības maiņa ietekmē pārdošanas paradumus?
Emocionālā (empātiskā) pārdošana;
Kā pārdot dārgāk?
Kā nepievilt savu klientu?
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

Mārketinga komunikācijas nozīme uzņēmuma sekmīgas un noturīgas pārdošanas sistēmas izveidē un darbības nodrošināšanā

Ko mēs saprotam ar vārdu 'mārketings' un kāda te saistība ar pārdevēja personību?
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Mārketinga veidi - paņēmieni;
Jaunumi mārketingā;
Netradicionālā mārketinga instrumenti;
Mārketinga principi;
Reklāma, sabiedriskās attiecības;
Kāpēc komunikācija ir svarīgāka par mārketingu;
Tiešā pārdošana;
Patēriņa veicināšanas veidi;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi,
Sevis menedžments, jeb kā sadzīvot pašam ar sevi,
Kā radīt personīgai izaugsmei labvēlīgu vidi,
Izcils pārdevējs apzināti ‘pārdod’ pats sevi,
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV